Zavolajte nám (Po-Pi 8-17)

Reklamace a vrácení zboží

Dorazil vám tovar poškodený či nekompletný? Aj to sa stáva. Ospravedlňujeme sa vopred a máme pre vás riešenie.

 

Zásielka je poškodená

Pri prevzatí tovaru od dopravcu starostlivo skontrolujte balíček, či nie je poškodený, potrhaný atď.. Ak je zásielka evidentne poškodená, nepreberajte ho.

 

Nahlásenie poškodenia tovaru dopravou akceptujeme do 3 dní po obdržaní zásielky, neskôr nebude reklamácia akceptovaná.


Zistili ste, že je tovar poškodený až po prijatí zásielky? Zavolajte nám na číslo +420 775 400 255, alebo použite e-mail: objednávky@pohary-bauer.cz. Využiť môžete tiež online formulár. Spoločne to napravíme!

 

Tovar nie je kompletný

Zabudli sme na niečo? Ospravedlňujeme sa. Často sa to nestáva. Nebojte sa o svoj tovar neprídete. Čo najskôr nám zavolajte nám na číslo 775 400 255 alebo použite e-mail: objednávky@pohary-bauer.sk.

Využiť môžete tiež online formulár.

 

 

Tovar vám nevyhovuje

Neodpovedá oceneniu vašim predstavám? Máte 14 dní na to, aby ste ho vrátili či vymenili.

Pred vrátením tovaru nám zavolajte nám na číslo 775 400 255   alebo použite e- mail: objednavky@pohary-bauer.cz. Využiť môžete tiež online formulár. Poradíme vám, ako k nám tovar vrátiť alebo vymeniť.

 

 

Tovar sa rozbil

Naozaj? To nás mrzí, starostlivo každý produkt testujeme, aby vám vydržal. Nezúfajte, vyriešime to spoločne. Pred reklamáciou tovaru nám zavolajte nám na číslo +420 775 400 255 alebo použite e-mail: objednávky@pohary-bauer.sk. Poradíme vám, ako tovar reklamovať.

Využiť môžete tiež online formulár . Alebo si prečítajte náš reklamačný poriadok.

 

Online formulár pre rýchlejšiu komunikáciu

Pre urýchlenie reklamácie prosím do poznámky napíšte číslo objednávky, popis konkrétnej vady a či si prajete tovar vymeniť alebo vrátiť.